„Jätkusuutlik juht on visionäär, kes juhib oma ettevõtet nii, et see võtab korraga arvesse majanduslikku, sotsiaalset ja keskkondlikku vastutust. Otsused ei lähtu pelgalt kasumist, vaid pikaajalisest väärtusest.“ – Kristiina Tukk, Nobel Digitali juhtivpartner
Turunduspartner on ettevõttele oluline strateegiline koostööpartner, kes aitab neil mitte ainult oma väärtusi ja eesmärke väljendada, vaid suunata tegevusi nii, et need peegelduksid vastutustundlikus tegutsemises. Küsime klientidelt otse ja ausalt, mida sa homme teed? Tänane äri ei toimi igavesti, kas ja kuidas vastutad ka tuleviku eest?
Nobeli missioon on jätkusuutliku digiturundusagentuurina anda oma panus ja suunata sektorit tervikuna. Koos oma töötajate ja klientidega saame luua positiivset mõju tulevastele põlvedele – nii klientidele, töötajatele kui ka keskkonnale.
Meie jätkusuutlikkuse põhimõtted jaotuvad kolmeks sambaks: inimesed, keskkond ja jätkusuutlik äri.
Inimesed
- Nobel annab oma inimestele vabaduse ja ootab vastu vastutuse võtmist.
- Panustame haridusse, korraldades igaastast praktikaprogrammi Noor Nobelist, mille eesmärk on viia õppurid kokku päris digimaailmaga ja aidata neil sihte seada.
Keskkond
- Kõik Nobeli töötajad on ESG teemadest teadlikud.
- Oskame kliendiga jätkusuutlikkuse teemadel kõneleda ja strateegiliselt kaasa mõelda. Otsime uusi nõudlusi.
- Töötame kestlikkust väärtustavate klientidega ning jagame ka igakuiselt nende edulugusid.
Jätkusuutlik äri
- Nobelis on olulised sihid, eesmärgid ja nende täitmine.
- Teadvustame, et lisaks rahulolevatele klientidele, vaatab hea tervisega ettevõte tulevikku ja teenib kasumit.
Kuidas meil aastal 2024 läks ja millist mõju avaldasime?
Aasta jooksul tehtu mõistmiseks seadsime mõõdetavad suured eesmärgid – kaks iga samba kohta.
Inimesed
- Kõige olulisemaks eesmärgiks on meie inimesed, mida hindame iganädalaste küsitluste tulemuste põhjal. Püüame teha kõik selleks, et meie inimeste tervis sh vaimne tervis Nobelis paraneks, mitte vastupidi. 83% nobelistidest on meiega rahul.
- Praktikaprogrammi Noor Nobelist lõpetas 6 noort tudengit. Loe 2024. aasta praktikantide kogemusi siit.
Keskkond
- Digiagentuur ei saa oma jalajälje hindamisel mööda vaadata digiprügist. Digitaalset jalajälge mõjutab oluliselt kasutatud pilveteenuste maht. Vähendasime digiprügi inimese kohta 20 GB – kokku 900 GB. 900 GB on umbes 180 täispikka filmi.
- Avaldasime neli jätkusuutlikku kliendilugu: Lindströmi kampaania, Verekeskuse veregruppide kampaania, Päästeameti UX/UI audit, Verekeskuse kohanimede kampaania.
Lisaks avalikustasime kolm selleteemalist juhtimisartiklit: “Kas turundus saab olla jätkusuutlik?”, “Jätku leiba! Aga kas ikka jätkub?“, “Jätkusuutlikkus algab juhtimisest”.
Jätkusuutlik äri
- Jätkusuutliku äri üks tunnus on, et kliendid oleks teenusega rahul. Hindasime klientide rahulolu, arvutades regulaarselt kogutud tagasiside põhjal välja keskmise. Tulemus – meie keskmine kliendirahulolu on 4,3 / 5.
- Teenisime kasumit.
Tulevikku vaadates
Pühendusime 2024. aastal kestlikkusele põhjalikumalt kui varem. Astusime mitmeid edusamme, aga minna on veel pikk maa. Lisaks on kestlikkus püsiv teekond, mitte ühekordne linnukese kirja saamine.
„Kuigi jätkusuutlikkuse teema ei ole veel kõigi agentuuride kultuuri pärisosa, olen kindel, et mõne aasta pärast on tegemist hügieeniga.“
Aastal 2025 liigume kõigi kolme samba väärtuste suunas – hoiame sama rütmi, kuid paremate tulemusteni pürgides. Usume, et kasumlikkus ja kestlikkus ei ole vastuolus, vaid moodustavad teineteist toetava terviku.
Kui loetu ka Sind kõnetab, siis võta ühendust ja jaga meiega oma mõtteid ja kogemusi!