Sarnase dilemma ees seisid ka meie nüüdsed kliendid FastFassaad, Random Impex ning CHK. Koos õnnestus meil välja töötada lahendused, mis vastasid ettevõtete võimalustele ning tõid ka häid tulemusi.
Pöörasime tulemused kasvule
FastFassaad tegeleb fassaaditöödega üle kogu Eesti. Google’i otsing on neile oluliseks uute päringute allikaks. Kuna tegemist on hooajalise tööga, siis on konkurents otsingumootorites tihe. Kõigile reklaamijatele on oluline kõrgetel positsioonidel välja tulla ning klient enda kodulehele tuua, seega on ka klikihinnad keskmisest kõrgemad
FastFassaad leidis end olukorrast, kus reklaamieelarve suurenes, kuid liiklus kodulehele vähenes. Alates koostöö algusest Nobeliga on FastFassaadi kodulehe külastuste arv, võrreldes sama perioodiga aasta tagasi, kasvanud 515%. Sealjuures on reklaamikulu kasvanud vaid 10%. Suutsime liiklust kuluefektiivselt kasvatada tänu otsingureklaami ja Google Display kombineerimisele. Samuti kasutasime eelarve juhtimiseks tööriistu, et nõudluse tipphetkel oma reklaamiga potentsiaalset klienti tervitada.
Veel on heaks näiteks, kuidas ka väike eelarve võib tuua suuri tulemusi, Random Impex, kes soovis teha reklaami Ihasalu pansionaadile. Reklaamieelarve oli aga väga piiratud. Kombineerisime sihitud märksõnade strateegia ning reaalajas eelarve haldamise. Selle tulemusena kulus reklaamile 186€, kuid tõime tagasi enam kui 6 000 näitamist ning 509 veebilehe külastust.
Üheks meie kliendiks on ka raamatupidamis- ja äriteenuseid pakkuv ettevõtte CHK. Nagu B2B (business-to-business) klientide puhul sageli juhtub, siis tõid reklaamid küll kodulehele liiklust, aga päringuteks kasvas sellest vaid väga väike osa. Eelkõige seetõttu, et suur osa liiklusest tuli eraisikutelt või muidu ebasobivatelt lead’idelt.
Nobel vaatas üle konto märksõnad, tegelikud otsinguterminid ning koostas selle põhjal tugeva negatiivsete märksõnade listi. Samuti kohendasime reklaami tekste nii, et teenuse sisu ja B2B suund oleks väga selgelt esile toodud. Lisaks otsingule kasutasime ka teisi Google’i kanaleid, sealhulgas taasturundust. Kindlasti tuleb mainida, et oluline on analüüsida kampaania tulemusi koos kliendiga. Proaktiivne kaasamõtlemine ning regulaarsed kohtumised kliendi, projektijuhi ja digiturunduse spetsialistiga aitavad tulemusi veelgi paremaks muuta.
Meie koostöö tulemusena kasvasid CHK konversioonid aasta-aastalt 474%, kusjuures veebikülastuste arv jäi samaks. Huvitav tähelepanek on veel see, et CHK kampaania ei tõmmanud tähelepanu ainult avalehele, vaid ka kontaktilehele, mis viitab suurenenud huvile ning potentsiaalsele kliendisuhtlusele.
Inimese ja tehnoloogia koostöö
Kuidas on võimalik pakkuda soodsamat haldusteenust ning samas hoida kõrget kvaliteeti? Meie „salarelvaks“ on inimese ning tehnoloogia koostöö. Tänu masinõppele ja tehisintellektile on kampaaniate haldamine muutunud järjest tõhusamaks. Olemas on tööriistad, mille ülesanne on olla digiturunduse spetsialisti super-assistendiks. Need aitavad jälgida konto seisukorda, andes kohe teada, kui on vaja teha parandusi või muudatusi. Samuti toetavad need eelarvete haldamist ning kokkuvõtete ja aruandluse loomist.
Tänu efektiivsuse kasvule saab agentuur pakkuda ka soodsamaid hindu ilma, et reklaamide haldamise kvaliteet kannataks. Seetõttu saab Nobel teha koostööd ka väiksema meediaeelarvega klientidega, töötades tunnihinna põhise mudeli asemel protsendiga meediaeelarvest. See võimaldab maksimeerida raha, mis läheb reklaami – samas tagades kvaliteetse ja tulemusliku agentuuritöö.
Kui Sul tekkis küsimusi või soovid abi oma reklaamide haldamisel, siis võta meiega julgelt ühendust! Neile, kes siiski tahavad oma reklaame ise hallata, aga soovivad asjatundjate nõuandeid, pakume ka ühekordset audititeenust. Selle raames vaatame reklaamikonto üle ning anname praktiliselt rakendatavad soovitused toimivuse parendamiseks.
Autor: Annika Moisescot, Nobel Digitali meediateenuste juht