Koolitust viib läbi Nobeli tootejuht ja strateeg Annika Moisescot, kes on üle 15 aastase rahvusvahelise kogemusega turundaja ja endine Google’i töötaja.
Annika on töötanud 8 aastat Londonis Mindshare’is ja iProspectis, hallates ülemaailmseid suurkliendikontosid nagu Intel, Michael Kors, Unilever, Mazda, Hilton ja Luxottica. Kohalikest ettevõtetest on aidanud Annika digimaailmas kasvada näiteks Sportlandil, SOL Eestil, Tallinna Ülikoolil, Ida-Tallinna Keskhaiglal, Ellex Raidlal ja Eesti Pangal.
Koolituse tulemusena:
- Tead, kuidas valida oma Meta ja Google’i kampaaniatele õigeid eelarveid,
- Tead, kuidas saada piiratud eelarvest maksimaalsed tulemused,
- Oskad vältida ala- ja üleinvesteerimist reklaamikampaaniatesse.
Kõik osalejad saavad kaasa koolituse slaidid ja salvestuse.
🗓️ Millal? 3. aprill kell 11:00–12:00.
🖥️ Kus? Veebi teel Zoomi vahendusel
💶 Hind? 50€ (sisaldab käibemaksu)
📌 Osalemiseks on vajalik registreerimine