Igal kevadel rattahooaja alguses ootab Hawaii Expressi ees suurem brändingukampaania eesmärgiga tuletada end meelde rattasõpradele ja harrastajatele ning tutvustada neile rataste valikut. Kui eelnevatel aastatel tuginesime brändingukampaaniates HTML5 bännerlahendustele, siis sel aastal tuli kevad teisiti, sest proovisime pisut teistsugust dünaamilise remarketingi bännerlahendust. Nende bännerite eesmärgiks oli ennekõike kutsuda lehte juba külastanud kasutajad lehele tagasi kuvades neile reklaamina tooteid, mida nad olid juba vaadanud.
Teiseseks eesmärgiks oli bränditeadlikkuse kasvatamine kuvades neid samu dünaamilisi bännereid üldisematele auditooriumitele Google displeivõrgustikus (GDN). Responsive ehk kohanduvate kujunduste eeliseks on just nende suurem paindlikkus pakutavate reklaampindade suhtes võrreldes tavaliste staatiliste, .gif või HTML5 kujundustega.
Millised olid tulemused?
Sama eelarve mahu juures oli displeikampaania CPC 62% soodsam ning tõi veebilehele sessioone 93% rohkem. Lehe liiklus tervikuna kasvas samal perioodil 32% ning mis kõige olulisem – konversioonimäär kasvas 116% ning konversioonide arv 186%.
Andmete tõlgendamisel ja kampaaniate optimeerimisel kasutasime mudelit, mis võtab arvesse ettevõtte kõrget bränditeadlikkust. Sestap kasutasime “time-decay” andmemudelit — mida lähemal on külastus tehingule, seda suurema osakaalu saab see tehingu väärtuses.
Vaid makstud kanalite ostuteekonda arvestades oli näha, et otsingureklaami ja Google Display kampaaniate abil oli reklaamil klikkimisest e-poe kassasse jõudnud enam kui 4 korda rohkem külastajaid.
Järeldada saab vaid seda, et ka väga tuntud brändi ja sellega seotud reklaamisõnumeid saab digireklaami abil edukalt toetada ning saavutada konkreetselt mõõdetavaid ja kasumlikke tulemusi.