Tele2 jaoks oli põhieesmärk kasvatada brändivälist orgaanilist liiklust ennekõike teenuste(pakettide) lehtedele. Peamiseks fookuseks olid ärikliendil ning seejärel teisel kohal e-pood. Lisaeesmärgiks oli konversioonimäära optimeerimine ehk aidata parandada kasutajakogemust Tele2 kodulehel.
Mis me selle jaoks tegime?
- Põhjaliku märksõnaanalüüsi teenuste alamlehtedele
- Meta-elementide -ja sisuanalüüs
- Lähtuvalt märksõnaanalüüsist meta-elementide ja sisu korrektuurid
- Laadimiskiiruse parandamine
Alamlehti oli väga palju – seetõttu on välja toodud vaid mõned faktid koostöötulemusest.
Eesmärk I: orgaanilise veebiliikluse kasvatamine brändiväliste märksõnadega.
Tegime selleks põhjaliku märksõnaanalüüsi ning meta-elementide ja sisuelementide korrektuurid.
Üldine statistika muutus juuni 2019 (enne meie tegevusi) vs veebruar 2020 oli järgnev:
- Klikid Google orgaanilises otsingus + 43%. Kusjuures veebruaris 2020 tuli veebileht Google.ee-s välja 26 093 erineva päringuga, kuid juunis 2019 29 127 erineva päringuga – kasvas veebiliikluse kvaliteet.
- Lisaks samal vaadeldaval perioodil kasvas läbi kõikide otsingumootorite tulnud veebiliikluse tulu 123%.
Eesmärk II: teenuse „Ärimootor“ – klient B2B – Sisu, sõnumi ja laadimiskiiruse optimeerimine.
Võrdlemisperioodiks on 30 päeva enne ja pärast meie tegevusi.
- Keskmine sessiooniaeg kasvas 87% (42 sekundit vs 1 minut ja 19 sekundit).
- Konversioonimäära tõus (Goal B2B lead) 404%
- Konversioonide arvu tõus 700% (4 vs 32)